Jak kupić nowy numer lub przejść do Premium Mobile? Odpowiadamy na wszystkie pytania.

Premium Mobile Blog | Informacje | Opinie | Porady

Jak kupić nowy numer lub przejść do Premium Mobile? Odpowiadamy na wszystkie pytania.

Jak kupić nowy numer lub przejść do Premium Mobile? Odpowiadamy na wszystkie pytania.

 
W związku z nowymi wymogami rejestrowania kart SIM, pojawia się coraz więcej pytań dotyczących zakupu numeru w naszej sieci. Postanowiliśmy szczegółowo wyjaśnić cały proces, który de facto jest łatwy i przystępny dla klienta. Dowiedz się, co powinieneś zrobić, aby uruchomić nowy numer Premium Mobile lub przejść do naszej sieci.

Jeżeli kupujesz nowy numer w punkcie sprzedaży…

 
Zgodnie z przepisami, niezależnie od sposobu zakupu, numer musi zostać przypisany do twojego nazwiska. To znaczy, że w punkcie sprzedaży powinieneś okazać aktualny dowód tożsamości.

Kiedy to zrobisz, konsultant przekaże ci umowę. Po jej weryfikacji i uiszczeniu opłaty otrzymasz kartę. Twój numer zostanie aktywowany w ciągu najbliższej godziny.

Jeżeli kupujesz nowy numer przez Internet…

 
W przypadku zamówienia online wyślemy do ciebie kuriera z kompletem dokumentów i kartą SIM. Dokumenty są wypełnione podanymi wcześniej danymi, sprawdź czy wszystko się zgadza, podpisz i oddaj kurierowi. Okaż mu dowód osobisty, aby potwierdził poprawność wpisanych informacji.

Twój właściwy numer zacznie działać, kiedy podpisana umowa i formularz trafią do nas i zakończymy rejestrację. Aby skrócić oczekiwanie, możesz zeskanować otrzymany egzemplarz dokumentów, i wysłać je e-mailem.

Cały proces zajmuje do ośmiu dni, licząc od dnia weryfikacji zamówienia. Większość czasu pochłania przesyłka kurierska. Pracujemy nad jej przyspieszeniem.

Jeżeli chcesz przenieść numer do Premium Mobile…

 
Możesz to zrobić na dwa sposoby.

  1. W punkcie sprzedaży

Postępuj tak, jak w przypadku kupowania nowego numeru. Okaż sprzedawcy dokument tożsamości i wypełnij dokumenty. Podaj numer, który chcesz zarejestrować.

  1. Przez Internet

Zamów przeniesienie numeru, a odwiedzi cię kurier, który dokumenty do weryfikacji i podpisania. Musisz także przekazać mu ksero dowodu osobistego lub wysłać nam jego skan. Zapewniamy stuprocentową prywatność: po zweryfikowaniu danych kopia dowodu jest niszczona.

Jak długo trwa przenoszenie numeru?

 
Już w ciągu godziny będziesz mógł korzystać z numeru tymczasowego. Twój dotychczasowy numer zostanie jednak aktywowany nieco później. Kiedy? Są trzy możliwości.

  • Jeśli twoja umowa abonamentowa z poprzednim operatorem kończy się dopiero za 30 dni lub dłużej (maksymalnie 120), to sam operator wyznaczy datę aktywacji. Maksymalny termin to cztery miesiące.
  • Jeśli twoja umowa abonamentowa z poprzednim operatorem skończy się w ciągu miesiąca lub już się skończyła, numer zacznie działać po zakończeniu okresu wypowiedzenia. Maksymalnie po 30 dniach od chwili wygaśnięcia umowy.
  • Jeżeli masz telefon na kartę, numer zacznie działać tego samego dnia. W przypadku przesyłki kurierskiej musisz jednak wziąć pod uwagę czas przesyłki w obie strony – maksymalnie osiem dni w przypadku, gdy karta jest już zarejestrowana. Jeśli nie, musisz ją uprzednio zarejestrować u poprzedniego operatora.

To wszystko! Zmiana numeru nie wymaga od ciebie nic więcej. Nie musisz spełniać innych formalności. Numery są aktywowane w godzinach nocnych, zwykle około 3:00.

Częste pytania

 
Dlaczego mój numer nie działa, mimo że mam już kartę SIM i podpisaną umowę?

Są dwie możliwe przyczyny. Pierwsza: kurier jeszcze nie dotarł do nas z dokumentami. Druga: jeszcze nie skończył się okres wypowiedzenia umowy u poprzedniego operatora.

Mój numer zmienił się po przejściu do waszej sieci. Co się dzieje?

Nie martw się, twój numer pozostanie taki sam. Do czasu aktywowania numeru docelowego przydzieliliśmy ci numer tymczasowy. Przydzieliliśmy ci go, abyś mógł swobodnie dzwonić, czekając na zakończenie „przeprowadzki”.

Skąd mam wiedzieć, że jestem już w Premium Mobile?

Podczas rozmowy sprzedażowej otrzymasz wszystkie szczegółowe informacje odnośnie aktywacji. Powiadomimy cię o tym również e-mailowo. Wkrótce uruchomimy także powiadomienia SMS-owe.
Jeśli masz więcej pytań, nasi konsultanci są do twojej dyspozycji

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *