Czy konieczne jest oczekiwanie na połączenie z infolinią?

Masz jakiś problem z siecią i chcesz go rozwiązać dzwoniąc na infolinie twojego operatora, ale czas oczekiwania Cię dodatkowo irytuje? Czasem zdarza się tak, że czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta nieco się wydłuża, dlatego to nie jedyna opcja byś rozwiązał swój problem. Aby nie czekać na połączenia skorzystaj z jednej z alternatywnych metod:
- Skorzystaj z systemu Self Care. Możesz tam sprawdzić stan rozliczeń, wysłać zapytania, złożyć różne wnioski, ale także reklamacje
- Skontaktuj się przez profil w portalu Facebook przez Facebook Messenger
- Możesz również skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail dok@premiummobile.pl.
Premium Mobile szanuje Twój czas, dlatego proponuje Ci powyższe rozwiązania, abyś mógł szybciej rozwiązać swój problem!
Najnowsze komentarze